با تو نیستم

با تو نیستم



با تـــــــــو نيستــم...



به خودت نگير، اصلا تـــو يکي نخوان...



دارم با خودم زمزمه ميکنم . . با خودم حرف ميزنم



دلگيـــــــــــرم از آدم هايي که مي آيند و



مي روند و پشت سرشان را هم نگاه نمي کنند ،



نميبينند پشت سرشان به جاي کاسه ي آب، اشک ريخته مي شود...



به جاي خداحافظي بغض مي کنند...



از تو دلگيــــــــــر نيستم عشقم، رفتن حق آدم هاست

 



نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت22:48---4 ارديبهشت 1393
سلام به تنها طناب کلاس شماره 4. سرسری ی سری به وبلاگت زدم. عکسات خیلی قشنگ. به مطالب زیبات هم می خوره. تو یک جمله، عالی بود.
پاسخ:ما چاریا چاریا مظهر شوروهیجانیم....
ب سلامتی بچه های کلاس شماره 4 نواب

پاسخ:ما چاریا چاریا مظهر شور و هیجانیم همینیم و همانیم چنینیم و چنانیم بسلامتی بچه های کلاس 4 نواب هوراااااااااااااااااااااااااااااااا


mona
ساعت22:50---3 ارديبهشت 1393
راستی عزیزم ممنونم ک لینکم کردی

لینک شدی با افتخار
پاسخ:mer30


mona
ساعت22:43---3 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم ممنونم ک ب وبلاگم سرزدی

وبلاگت خیلی عالی بود،بدون تعارف گفتم

حیف ک خیلی غمگینه

موفق باشی
پاسخ:چون خودم غمگینم مونا جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:33 ] [ **kamand** ] [ ]